vrijdag 19 juni 2009

Thomas-dag

Vandaag ging ik met mama in de auto. Nou ga ik wel vaker met mama in de auto. Eigenlijk bijna elke dag wel.
Maar vandaag gingen we naar Thomas. Thomas de Trein. In het Spoorwegmuseum in Utrecht. Want daar is het Thomas de Trein-weekend.
Mama had al wel gezegd dat we naar Thomas gingen kijken, dus ik dacht eerst gewoon op de TV. Maar mama zei dat we in het echie gingen kijken. Dus toen dacht ik naar een kleine Thomas. Zoals ik die ook heb om mee te spelen. Maar dat was het ook niet volgens mama.
En inderdaad. Sjeu, wat was Thomas groot zeg. Een echte trein. Met een echte machinist. Op echte rails. En de dikke controleur was er ook.

Ik mocht zelfs even in Thomas staan. Samen met de machinist. Maar dat vond ik wel een klein beetje eng natuurlijk. Want mama wilde niet mee. Die ging een foto maken.
Gelukkig ging mama wel mee in het soort 8-baan achtige treintje in het donker. Want dat was best leuk, maar wel een beetje eng zo in het donker. Gelukkig deden ze wel een lampje aan als ik vroeg "lampje aan?".




1 reacties:

Saralien zei

oei, dat is leuk he, spoorwegmuseum! Zoonlief vond het super, hier. Helaas krijgt mama er ongeloooofelijke slaap van (het is toch meer een mannending, probeer ik papa wijs te maken) dus we zijn er alweer een tijdje niet geweest...