zondag 14 juni 2009

We're the kids in America ... van de band

Gister was het een drukke dag. Zomaar ineens. Toen mama mij 's middags in m'n bedje deed omdat ik toch wel heel vervelend moe was was er nog niks aan de hand. Maar toen ik daarna wakker gemaakt werd en naar beneden ging, zaten er ineens 5 kindjes in de tuin.
Papa ging namelijk met één van de vele z'n band oefenen en dus kwamen alle kindjes van de band bij ons in de tuin. En in het badje. En bij de kippen kijken.

Toen ik wakker was gingen we allemaal aankleden en kijken bij onze papa's. Eerst in de regiekamer en later ook in de opnameruimte zelf. Allemaal op de bank.

Toen we een paar liedjes gehoord hadden zijn we weer terug gegaan naar de tuin. Om weer in het badje te spelen. En de kippen te aaien. En te voetballen. En over te gooien en heel hoog te gooien met de bal. En om patatjes te eten. En een groepsfoto te maken. En om nog meer te spelen.

En om toen, uiteindelijk heel laat, naar bed te gaan. Poeh poeh, het was echt erg leuk. Met al die kindjes.




1 reacties:

Caroline zei

Leuke collage!

Alleen jammer dat ik de fotoos zo niet kan aanklikkekn om even wat groter te bekijken.