zondag 28 juni 2009

Op de dieruh-aafulans

Mama had mij al beloofd dat er slangen en spinnen zouden zijn. Jammer genoeg geen draakjes. Maar dus wel slangen en spinnen. Heeeel groot.
Ik vond ze dus helemaal niet eng. Eigenlijk alleen maar heel interessant. Zo interessant dat ik dus echt helemaal nergens anders wilde kijken. Alleen maar bij de slangen. En ik mocht ze zelfs aaien.

En van de meneer van de slangen mocht ik zelfs een slang om m'n nek. Hoe cool is dat ?
Ik mocht ook een grote spin op m'n handjes, maar dat wilde ik toch maar liever niet, dat vond ik dan weer teveel van het goeie.


Toen het 4 uur was gingen de slangen slapen en werden ze opgeruimd. Dus toen had ik pas oog voor de andere dingen die er waren. Nou ja, andere dingEN. Eigenlijk alleen maar voor de aafulans zelf. Want daar mocht ik in zitten en op de knopjes drukken. En sturen.
Maar ook die aafulans werd opgeruimd. Dus toen ben ik lekker met Jamie en de andere kindjes met de opblaasballen gaan spelen. En bij de konijntjes en het baby-poesje wezen kijken.

Ook leuk. Maar die slangen waren toch wel echt het allerleukst.


0 reacties: