woensdag 1 juli 2009

Nieuwe lay-out

Even een berichtje van de mama hierzo.
Nadat ik, geheel ongewild een update had gedaan van mijn browser en dus ineens aan IE8 vastzat, zag ik dat Timmy's blog het in IE8 helemaal niet goed deed.
Rare opmaak werd het.
Omdat ik verwacht dat er wel meer mensen zijn die aan IE8 vastzitten heb ik, geheel tegen m'n natuur in, een sjabloon gedownload en met veel gepiel en geduld hierop geplempt.


Het ziet er dus anders uit (duhhuh, dat had je ook wel gezien natuurlijk).
Laat effe weten of je het leuk vindt?

3 reacties:

Valez zei

Wow, even heel anders zeg! Wel fris en vrolijk en zeer geschikt voor kids. Ik vind hem leuk!

Valez zei

O ja en voor de mensen die last hebben van rare layouts in IE8 (want er zijn vast veeeeel meer sites met dit probleem) dan kun je gebruik maken van de compatibiliteitsmodus.

Deze compatibiliteitsmodus is nodig aangezien IE8 voorrang geeft aan webstandaarden boven de zelfgemaakte regels uit voorgaande versies van Internet Explorer. Dat betekent op zijn beurt weer dat sites die nu alleen Internet Explorer ondersteunen in de problemen komen. Om ontwikkelaars van deze sites tijd te geven aanpassingen te maken, kan IE8 zo dicht mogelijk de compatibiliteit van IE7 simuleren.

Als een pagina niet compatibel lijkt, dan biedt IE8 op de plaats waar normaal de verversknop staat aan om een stapje terug te doen, met een pictogram dat eruitziet als een in twee stukken gescheurd papier.

Je bent dus supersnel met je aanpassingen. :-) Mocht je tijd en zin hebben dan hoor ik wel of mijn layouts ook geschikt zijn. Ik heb al reuze mijn best gedaan alles voor alle browsers geschikt te maken, maar nog niet met IE8 getest...

Anoniem zei

Even wennen maar wel helder en fris. Pas bij je leeftijd Timmy !

Tom G te K