zondag 12 april 2009

Leuk paasweekend

De waterpokken zijn gelukkig aan het weggaan. En dus mag ik weer op stap. Met mama en met papa en mama samen.

Vrijdag begon de lol al. Samen met mama naar de kinderboerderij. Die "andere", die leuke, met die autootjes. Want dat is het leukst van de kinderboerderij, die autootjes. Ja ja, ik weet het, ik heb thuis ook een heleboel autootjes, maar die op de kinderboerderij zijn dan toch weer anders.
En Max was ook op de kinderboerderij, dus dat was dubbel leuk.

Zaterdag ben ik met papa en mama naar de Lineusshoff geweest. En hele grote speeltuin, met o.a. veel glijbanen, een treintje een grote zandbak, schommels, draaimolens, van alles. Hartstikke leuk.

En zondag ging ik met mama naar Piet Piraat. Wauw, dat was super leuk. Mama haalde me uit m'n middagslaapje en dat vond ik dus echt minder leuk, ik wilde echt niet wakker worden. Maar we moesten weg, want we gingen naar Piet. Als ik toen geweten had hoe leuk dat was was ik wel wat sneller mee gegaan. Nu duurde het even.
En dus waren we maar net op tijd. We liepen een hele grote zaal in, met heel veel mensen en kindjes. En toen we zaten ging het licht uit. En op het podium kwam Piet Piraat. En al z'n vriendjes. En ze zongen en danste en zochten een schat.

Het eerste half uur heb ik met m'n mond open zitten kijken en daarna ging ik ook een beetje mee doen met klappen en roepen enzo.
Na een uurtje was het afgelopen en heb ik Piet Piraat en Berend Brokkepap nog een handje gegeven. We konden helaas niet op de foto want het was heel druk met papa's en mama's, dus konden we er niet goed bij. Maar het was wel heel leuk.

En morgen gaan we naar opa en oma, en zijn Mika en Maddox er ook. Gaan we lekker spelen.


0 reacties: