zaterdag 4 april 2009

Soms jeukt het


Ik had gister al een beetje laten zien hoe het zit met die plekjes van de waterpokken. Maar doordat het licht niet zo goed was kun je het niet zo goed zien op de foto.

Vandaag heeft mama een nieuwe foto gemaakt. Met wat beter licht. Plus dat de plekjes nu wel wat erger zijn.

Ik heb er gelukkig nog steeds niet echt heel veel last van, maar af en toe jeukt het wel. Als het jeukt doe ik wel een beetje krabbelen, maar zeg dan tegen mezelf: "niet aankomen". En dan gaat mama smeren met smeerspul. En dat helpt wel.

Mama wilde ook een haarspeldje in m'n haar doen om m'n haar uit m'n gezicht te houden zodat niet extra zou kriebelen. Maar echt niet dat ik dat wilde, ik ben toch geen meisje ofzo. Dus dat speldje moest mama er snel weer uit halen.

Trouwens, mijn haar kriebelt helemaal niet.

Opmerking van mama: omdat dat speldje er stiekem toch de hele avond al in zit.


0 reacties: