woensdag 18 maart 2009

Rare eter



Ik ben een beetje gek kindje.
Waar de meeste kindjes snoep en zoetigheid het allerlekkerst vinden, kies ik voor hartig. Net als papa.

Vanavond aten mama en ik bij opi en oma. Opi had vlinderpasta met spinazie gemaakt, want dat vind ik normaal lekker. Maar vandaag dus even niet.
De parmazaanse kaas die ze bij opi en oma hadden vond ik dus wel heel erg lekker. Gewoon pasta met kaas.... mmmmm .

Toen ik klaar was met de pasta had opi voor mij een verrassingstoetje. Dipstokjes met chocopasta, bruine en witte.

Maar weet je, eigenlijk vond ik het restje geraspte kaas dus lekkerder.
Dus ik wisselde het een beetje af. Kaas oplikken, dan weer een dipstokje met chocopasta, dan weer wat kaas.

En als toetje kreeg ik uiteindelijk een beetje slagroom in een bakje.

Wat een feest bij opi en oma !!


0 reacties: