donderdag 26 maart 2009

Enge beer

Vanmorgen werd ik wakker. En daar zat ie. Op de schommelstoel. Gelukkig redelijk aan de andere kant van de kamer en niet meer zoals vroeger op mijn bedje.

De beer.

De beer waar ik vroeger mee sliep en die mij heeft laten zien hoe je op een potje moet plassen.




Die beer heeft mij laten schrikken. Door 's nachts te gaan praten. "Whooaaa" zei ie. En daar was ik van geschrokken. Beer was eng.

Toen mama dus mijn kamertje inkwam heb ik haar gevraagd of ze de beer mee naar beneden wilde nemen. Mama snapte er niks van. Zette de beer aan het voeteneinde van mijn bedje op de grond en ging naar beneden om pap te maken.

Toen ze dus weer bovenkwam vroeg ik 'r weer of ze die beer mee wilde nemen. "Beer moet weg". Ze tilde de beer op en wilde mijn kant op komen. Maar toen zag ze wel dat ik het echt heel eng vond en heb ik d'r even uitgelegd dat de beer ineens "Whooaa" deed en dat ik daar wakker van geworden was.

En dus nam mama de beer mee de kamer uit en zette 'm op het wasrek in de andere kamer.
Mama moest werken vandaag, dus die was snel weg. Maar gelukkig was oma er. En die heeft me laten zien dat de beer helemaal niet eng was. We hebben de beer mee naar beneden genomen en ik heb er flink mee geknuffeld.

Nu is alles weer goed tussen beer en mij.




0 reacties: