maandag 16 maart 2009

Met zonder-speen

Vandaag was ik met papa bij de ballenbak. En papa probeert mij dan altijd (met succes) allerei dingen te leren.
Neus snuiten, aanloop nemen om de heuvel op te komen, wat rechts is en wat links is.

Vandaag zei papa de hele dag dat ik vanavond zonder-speen zou slapen. En dat vond ik wel wat, want papa zei dat ik dan een grote jongen zou zijn.

Onder het eten herhaalde papa, en ook mama, wat een grote jongen ik zou zijn als ik zonder-speen zou slapen. Dus toen ik naar boven ging beaamde ik nog steeds dat ik zonder-speen zou slapen.

Dus mama legt mij in bed en wil zomaar weggaan. Dus ik zeg: "zonder-speen?" en mama zegt: "ja, schat, grote knul, knappe Timmy, zonder speen" en ze wil weglopen.
"Neehee, mama, zonder-speen pakken !" en toen moest mama lachen en pakte ze mijn speentje, maar die bedoelde ik dus niet, ik zei het toch duidelijk volgens mij. Dus ik gooide de speen terug in het bakje waar ie uit kwam en zei: "neehee, zonder-speen pakken".

Mama moest heel erg lachen en zei dat papa dat dan wel even kwam regelen.

En toen papa dus bovenkwam snapte ik het. Oh ja, zonder-speen, is zonder speen, dus geen speen. Zo was het inderdaad. Ik ben een grote knul.

0 reacties: