zaterdag 14 maart 2009

Poep tussen m'n tenen

Gisterochtend ben ik met mama, Max en de mama van Max wezen peuterzwemmen.

Toen mama mij vertelde dat we gingen zwemmen met Max dacht ik dat we naar het strand zouden gaan en in de zee zouden gaan zwemmen. Dat hebben we tenslotte vorig jaar uitgebreid gedaan.
Maar volgens mama was het veel te koud voor het strand, we gingen zwemmen in een zwembad. Ik vond wel dat ik mama even moest melden dat "Timmy kan niet zo goed zwemmen", maar dat was volgens mama geen probleem. We gingen alleen maar een beetje spelen en spetteren en ook zingen.
Dat laatste snapte ik niet helemaal maar vond ik wel leuk.
Het was hartstikke leuk in het water. Mama was net een haai, ze zwermde de hele tijd om me heen omdat ze bang was dat ik zou vallen en koppie onder zou gaan. Maar dat gebeurde gelukig niet.

Vanmorgen moest ik een flinke poepie doen. En als ik dan boven ben dan doe ik het liefst een poepie op het potje dat in de badkamer staat. Dus zo ook vanmorgen.
Toen ik klaar was stond ik op zodat mama m'n poepie kon zien en m'n billen schoon kon maken. Maar ik verloor m'n evenwicht een beetje en om niet om te vallen moest ik een stapje nemen ... IN HET POTJE ... met poep. M'n hele voetje zat onder.
Mama moest heel erg lachen, maar ik zag de lol er niet van in. Mama heeft me vervolgens maar even onder de douche gezet want dat ging het snelst en makkelijkst, vooral tussen m'n tenen vandaan.

Daarna gingen mama en ik op zoek naar een Timmy-fiets, nadat we bij het tuincentrum hadden gekeken. Een Timmy fiets is een loopfiets en helemaal niet zo makkelijk te krijgen als mama dacht.
Bij Halfords hadden ze 'm niet en bij die grote fietsenwinkel in Amstelveen ook niet. Nou ja, 1-tje hadden ze er, maar die vond mama niks, dus dat werd 'm niet.

Toen zijn we maar even bij opi en oma een kopje koffie gaan drinken en daarna met opi bij oma Nanny op visite. Die heeft haar heup gebroken en zit nu in een revalidatie-huis. En daarna gingen we nog kijken naar tegels voor in de nieuwe tuin.
Wat een drukke dag zeg. Nu ga ik lekker even Thomas de trein kijken.

0 reacties: