zondag 8 maart 2009

Wintersport

We zijn al weer een weekje terug van de wintersport. Nou, en sport het was.

Niet dat ik al op de ski's of snowboard heb gestaan (dat wil papa graag, dat ik ga snowboarden), ik heb amper op de slee gezeten. Die slee vond ik namelijk ook niet echt leuk ofzo. Sja, als mama ook op de slee ging zitten dan wilde ik wel, maar anders dus niet.
Aangezien mama dat dan weer een beetje zielig voor opa of papa vond (die de slee dan moesten voorttrekken) gebeurde dat maar weinig.

Ik heb dus heel veel gelopen door de sneeuw en dat is best zwaar, maar ook wel heel erg leuk. Zeker omdat er iedere keer nieuwe sneeuw viel en ik dus heeeeel veel voetstappen achter kon laten.

Overdag ging ik dus meestal buiten lopen, een hapje eten ergens of gewoon in de sneeuw spelen met papa of mama of opi en oma. Tussen de middag ging ik dan altijd even lekker slapen en voor het avondeten mocht ik altijd even naar de DVD kijken.
De wielen van de Bus. Iedere dag. We hadden wel meer DVD's meegenomen, maar ik wilde iedere keer de wielen van de bus kijken.

Na het avondeten mocht ik dan nog even met papa, mama en opi en oma mee naar de bar, waar zij dan koffie gingen drinken. En de laatste paar dagen had ik daar een vriendinnetje. Joyce.

Joyce was al 4 ! Dus we renden wel leuk achter elkaar aan enzo en klommen op de banken (mocht niet eigenlijk) en we gilden en rolde op de grond.
En als ik Joyce een kusje wilde geven omdat ik naar bed ging, dan trok ze me helemaal naar zich toe en vielen we op de bank, dat vond ik wel een beetje TE hoor.

Op de foto hieronder zie je dat ze haar tong in m'n oor wilde stoppen. Ofzo. Maar ik was voorbereid dus heb d'r af kunnen houden.


0 reacties: