dinsdag 12 februari 2008

Zeg maar NEE .......

Ik zit wel een beetje in m’n peuter pubertijd.

Als iemand iets aan me vraagt dan is mijn standaard antwoord eigenlijk meteen: NEE NEE. Als ze het dan nog een keer vragen dan is het meestal eigenlijk wel iets dat ik leuk vind, dus dan zeg ik toch maar JA !

Ik heb wel eens gehoord: “zeg maar NEE, dan krijg je er 2” en soms lukt dat ….


Ik kan er ook niks aan doen. Ze zijn gewoon overal. En soms lijkt het of niemand ze ziet, alleen ik.
Nu heb ik er weer 4 in m’n bedje.
Ze zitten wel een beetje verstopt, maar ook weer niet heel erg goed. Als je het stukje stof dat met klitteband vast zit weghaalt dan kun je ze zien….

Ik zag tenminste meteen. Bij mama duurde het weer even. Pas nadat ik een heleboel keer BIH BIH had geroepen zag zij het ook.

Beren.

0 reacties: