zondag 10 februari 2008

Hyper

Vanmorgen was ik al best vroeg wakker. Uurtje of 6 denk ik.
Mama heeft me nog kunnen laten doezelen tot een uurtje of 7, maar toen was ik dus echt wel wakker.
Mama wilde wel graag nog even verder slapen, dus mocht ik lekker in m’n bedje weer naar de BIH kijken, in het Nederlands deze keer.

Toen die afgelopen was wilde ik er toch echt wel uit, dus ben ik hele hard BIH OP BIH OP gaan roepen en daar werd mama wel wakker van.

Dus ik m’n bedje uit. En vanaf dat moment was ik best wel hyper.
Aankleden vond ik niet zo leuk, dus ging ik de hele tijd wegrennen. Waren papa en mama niet zo blij mee.
Ben ook nog 2 keer gevallen , allebei de keren bijna met m’n hoofd op een kastje, maar gelukkig net niet.

Daarna zijn we gaan ontbijten en na het ontbijt ben ik rondjes gaan rennen in de bar van het hotel en nog even Max (de tekkel) geaaid.

Oh… en ik zag ook Mickey-ooje (zie foto).

Toen hebben papa en mama mij maar weer terug in bedje gelegd. Dus kon ik heerlijk weer gaan slapen terwijl papa en mama beneden in het hotel zaten te wachten totdat ik weer wakker zou worden.


Nadat ik eindelijk wakker was geworden zijn we naar buiten gegaan en hebben we ergens wat gegeten.
En daarna zijn we met z'n allen naar de speelhuisjes geweest, daar moest ik eerst even wennen, maar daarna vond ik het er toch wel leuk.
Eenmaal weer terug in de hotelkamer lekker in badje geweest, spaghetti op de bank in de hotelkamer gegeten (had papa voor me gehaald, hoefde ik niet meer naar beneden) en daarna geslapen als een roosje.

0 reacties: