zaterdag 16 februari 2008

De terugreis

Ik vond de vakantie hartstikke leuk hoor.

Lekker bij papa en (vooral) mama zijn, spelen met opi en oma, lopen op de sneeuw, kijken naar de koe, Mickey en Baloo op de DVD kijken, de BIH in de parkeergarage bezoeken en naar zwaaien en in de speelhuisjes spelen (dat was iets minder leuk aangezien ik aldoor viel in die huisjes)...

Allemaal heel leuk.
Maar het allerleukste was eigenlijk wel op de terugreis. Een ballenbak !

Volgens mama hadden we daar niet helemaal voor naar Oostenrijk hoeven gaan, maar wat maakt mij dat nou uit.

Op het vliegveld waar we moesten wachten op ons vliegtuig was dus een ballenbak. Had ik dus nooit in gezeten in zo'n ballenbak... ik vond het hartstikke leuk.

Vooral gooien met die ballen (wat eigenlijk niet mocht van het bordje) vond ik geweldig.
Er kwamen zelfs nog 2 vriendjes even meespelen, maar die gingen wel snel weer weg.

Toen ik uit de bak moest ging ik natuurlijk heel hard huilen, dat vond ik natuurlijk niet leuk.

Kwam ook wel een beetje omdat ik wel erg moe was hoor, ik had de hele dag nog niet geslapen.

Gelukkig kon ik in het vliegtuig wel slapen. Het vliegtuig steeg op en ongeveer toen de lampjes van de riemen uit ging waren mijn oogjes dicht.

Totdat het vliegtuig weer op de grond stond, toen was ik weer wakker. Ik was dus wel heeeeel snel weer in Nederland, niks van gemerkt.

En toen dus snel door naar huis, naar Scooter. Dat was ook wel weer erg leuk.
Lekker in m'n eigen bedje geslapen, heerlijk !

0 reacties: