zaterdag 9 februari 2008

HALLO !

Vanmorgen gingen papa en mama skiën en ik mocht niet mee….. ik ging met opi en oma naar de speelhuisjes.

In het begin vond ik het niet zo leuk om zonder papa en mama ergens naar toe te gaan, maar toen we halverwege de koe tegenkwamen was ik genoeg afgeleid om op te houden met huilen…

Toen we klaar waren bij de speelhuisjes (waar ik 2 keer best hard was gevallen) kwamen we papa en (even later) mama weer tegen.
Gelukkig waren we weer samen met z’n allen. Ik moest dus wel goed bij mama in de buurt blijven.
Vlakbij waar we elkaar weer zagen was een restaurantje en daar hebben we op het terras wat gedronken en later ook wat gegeten. Lekkere patatjes !

Aan de tafel naast ons zaten ook 2 kindjes en toen ik dat zag heb ik al etend de hele tijd naar het meisje zitten lonken… genen van m’n vader.


Daarna natuurlijk weer slapen en avondeten en na het eten heb ik rondjes gerend om het vijvertje dat in het hotel staat.
Op 1 punt zaten een papa, mama en kindje een spelletje te doen en iedere keer dat ik een rondje gemaakt had en bij hun aankwam ging ik een beetje over de stoelleuning hangen en zei ik HALLO.

En dan ging ik weer een rondje maken en weer HALLO enz enz.

Natuurlijk had ik verwacht dat ze mij schattig zouden vinden, maar ik geloof toch dat dit zo was…. onvoorstelbaar.

Uiteindelijk heeft mama mij maar opgetild en naar bedje gebracht en heb ik heerlijk geslapen.

0 reacties: