vrijdag 8 februari 2008

Eerste keer op sneeuw lopen...

Vanmorgen werd ik vrij laat wakker en dat was een beetje rare gewaarwording.

Papa en mama lagen vlakbij mij te slapen… !
Mama maakte lekker een flesje pap en daarna zette zij mij op de bank met een film van de BIH, dat was nog eens leuk.

Toen gingen papa en mama zich aankleden om naar beneden te gaan om te ontbijten, maar eigenlijk wilde ik weer slapen… maar dat mocht dus niet, we moesten ontbijten.
Dus wij naar beneden, ontbijten.

Toen weer naar boven naar de kamer.
Ik wilde weer m’n bedje in, maar mocht weer niet, we moesten ski’s ofzo gaan huren.
Nou, echt niet dat ik zomaar mee zou gaan.
Pas met 2 Japies EN een speen wilde ik ophouden met huilen.

Toen dus naar beneden en naar buiten……. JEE, wat een boel sjnee. Het liep ook een beetje raar.
Het was wel koud buiten zeg… ik had m’n Mimi-sjaal niet om want die was mama vergeten en ik had m’n wandjes niet aan, want dat wilde ik niet natuurlijk en dat hoefde ook niet want we moesten maar een klein stukje naar de overkant van de weg.

Toen mama klaar was met de ski’s zijn mama en ik weer terug gegaan naar het hotel en de kamer.
Toen mocht ik eindelijk naar bedje.
Maar ja, toen was ik niet meer moe natuurlijk …. He he.

Dus toen papa en mama een tijd later boven kwamen mocht ik m’n bedje weer uit. Weer aankleden en weer naar buiten.
Weer die sjnee in.

We hebben een heel eind gelopen en toen kwamen we bij een soort speeltuintje, met glijbanen en huisjes enzo.
Die huisjes leken op dat huisje in Italië dat ik zo leuk vond. En deze vond ik dus ook leuk.
Heb heerlijk gespeeld… totdat we weer terug moesten om te gaan eten.

Na het eten ben ik maar wel even gaan slapen terwijl oma over mij waakte en papa, mama en opi zijn gaan skiën.



Toen papa en mama terugkwamen van skiën was ik net wakker, timing he?
Bedje uit, uitkleden, zwembroek en badjas aan en naar het zwembad.
Daar heb ik lekker gedreven met m’n bandjes om.

Ik kon zelfs al los drijven, wel met bandjes natuurlijk, maar zonder dat papa of mama mij vasthield.. Ging wel af en toe een klein beetje met m’n mondje onder water dan, maar dat vond ik niet erg.

Daarna weer terug naar de kamer en weer lekker op de bank naar de BIH kijken, met een bakje rozijntjes dat ik van mama kreeg.

Daarna zijn we gaan eten, dat was weer lachen. Ik dacht net als Scooter te kunnen eten en dus nam ik een aardappelkroketje zonder m’n handjes te gebruiken in m’n mond.
En dan m’n hoofd omhoog doen … Het eten ging natuurlijk niet goed op deze manier, maar het was wel leuk om te doen.


0 reacties: