vrijdag 11 januari 2008

Weer tandjes of kiesjes?

Ik weet niet wat het is, het kan van alles zijn natuurlijk. Maar mama denkt dat er weer iets van tandjes of kiesjes doorkomen.

Ik voel me ook niet zo lekker. Ben erg verkouden en aan het einde van de dag heb ik rooie wangen. Soms voel ik warm aan en woensdag had ik zelfs wat verhoging. Alhoewel ik me verder niet ziek gedroeg ofzo... (bikkel ben ik).

Vandaag is het wel redelijk erg. Eigenlijk moet ik de hele tijd om alles huilen.
Als ik iets niet mag of als iets niet lukt of als er iets gebeurt wat ik niet leuk vind ofzo.

En als er niks te huilen valt, dan ga ik gewoon expres iets stouts doen, dan zegt mama dat dat niet mag en voila....... heb ik weer reden om te huilen.

De televisie is het enige waardoor ik een beetje in de niet-huil modus blijf en daar maakt mama dus maar wat graag gebruik van.

Van de BIH in die jungle heeft mama een beetje genoeg ondertussen, dus nu zet ze een film op met allemaal VOGO's die dansen, ook leuk, maar niet zo boeiend als de BIH... misschien als ik ga huilen, dat ze dan wel weer zwicht.



(die blauwe tandjes op de tekening, die heb ik dus al)

0 reacties: