woensdag 9 januari 2008

Gekke oma

Mijn oma is soms een beetje raar.Dan gedraagt ze zich soms niet echt als een oma.

Nou hebben echte oma's natuurlijk eigenlijk grijs haar en daar gaat het al mis. Mijn oma dus niet (eigenlijk al mijn oma's niet).
En mijn oma heeft ook niet een echte oma-bril.

Maar daarnaast doet mijn oma dus ook wel eens rare niet-oma-dingen.

Neem nou vanavond.

Het is woensdag, dus oma-dag en oma had gekookt. Oma's eten is natuurlijk altijd gezond (dat is natuurlijk wel weer oma-achtig), maar ook erg lekker.

Omdat ik best wel honger had besloot oma mij eerder eten te geven dan dat zij en papa en mama zouden gaan eten.

Dus gaf oma mij eten ........ op de grond in de keuken....

Eerst zat ik naast d'r en daarna ben ik op d'r schoot geklommen... gewoon om het oma wat moeilijker te maken (haha).

Toen ik op d'r schoot zat hebben we een paar hapjes samen gedaan en daarna ben ik alleen gaan eten.... want dat kan ik natuurlijk al een beetje (alhoewel ik niet zo goed snap waarom aldoor die hapjes van mijn lepel vallen, zou dat komen omdat ik de lepel omdraai?).

Twas wel leuk, maar natuurlijk ook wel een beetje gek... leuk gek dan natuurlijk.


0 reacties: