vrijdag 11 januari 2008

Met dank aan Valesca en Chantal.

Mama moest nog boodschappen doen vandaag en daar zag ze best een beetje tegen op... gezien mijn stemming zeg maar.
Papa was aan het werk dus daar kon ik niet bijblijven, dus moest ik mee....
Mama zag het al gebeuren, gegil en gejank in de supermarkt, net als bij Artis.

Toen herinnerde mama zich ineens de weblog van Chantal, waarin Chantals mama schreef dat Chantal in zo'n auto-winkelwagentje had gezeten.

AHA, dat is een idee natuurlijk. Wel risico bij het weer naar huis gaan en eruit halen, maar dat kon ze in de parkeergarage doen, waar niet zoveel mensen zouden zijn.

En zo gebeurde. Wij naar de Albert Heijn in Uithoorn.

Nou, ik vond het helemaal geweldig. Mama maakte de bijbehorende geluiden (broem broem en tuut tuut) en ik stuurde.

Toen we net in de AH stonden waagde mama het om stil te gaan staan om in een schap te kijken, dus: whaaaaa ... ik zette even een keel op en toen ging mama snel weer verder.

Ik snapte natuurlijk ook wel dat mama af en toe wel stil moest staan om te kijken in de schappen dus heb ik me verder stil gehouden.

Ik heb nog wel even geprobeerd om eruit te kruipen toen we in de rij voor de kassa stonden, want tsja, dat is dus saai ..... stil staan. Maar dat lukte niet omdat ik vastgebonden zat. Nou ja, dan maar even blijven zitten, vond ik niet erg, dus ging ik ook niet huilen.

Eenmaal bij de auto natuurlijk wel. Ik wilde er natuurlijk niet uit. Veels te leuk.
Maar ja, we moesten weer naar Scooter en dat is ook leuk, dus hield ik redelijk snel weer op.

Volgende keer wil ik weer.


1 reacties:

Anoniem zei

Nou graag gedaan! ;-) Chantal was er ook met moeite uit te krijgen. Helaas waren de foto's genomen met mijn Nokia niet helemaal scherp...

Misschien botsen we nog wel een keer tegen elkaar op bij de AH ;-)

Groetjes,

Valesca