zaterdag 19 januari 2008

Broodje poep

Rapappa rapappa !!
En dan die stokjes de lucht in om elkaar een kusje te geven of er even tegen "blazen met open mond"...


Wie doen dat?

Ome Willem en ik.

Papa en mama keken vroeger ook altijd naar Ome Willem op de TV. En ik kijk nu de herhaling.

En Ome Willem is ook een drummer, net als ik.


En eigenlijk vond ik zijn rapappa en zijn trucjes met zijn stokjes wel heel erg leuk, dus die doe ik nu ook af en toe.

Die van mij zijn trouwens geen echte drumstokken hoor. Het zijn Japanse eetstokjes van de Xenos.

Heeft oma voor me gekocht omdat ik mijn eigen drumstokken aldoor kwijt ben (onder de bank of onder de tafel ofzo), een heel zakje vol.

De echte drumstokken van papa zijn natuurlijk het allerleukst, maar dat vind mama dan weer een beetje eng want daar zitten heel veel splinters aan ofzo.

Lijkt me niet dat dat met eetstokjes van de Xenos ook gaat gebeuren .... eet zo lastig met splinters.

0 reacties: