zondag 23 december 2007

Bakfiets

Gister hebben papa en mama de bakfiets opgehaald.
Omdat ik weer redelijk lang heb geslapen vanmiddag zijn we aan het einde van de middag een stukje gaan rijden.

Naar de eendjes.

Mama had gedacht dat ik het misschien een beetje eng zou vinden en omdat ik toch al met Bih aan het slepen was geweest, mocht Bih ook mee.

Nou, da's lachen zeg. Bih en ik samen in de Timmy-auto. Goed ingepakt vanwege de kou en vastgesnoerd zodat ik er niet uit zou vallen.

Eerst gingen we een heel klein stukje. Eigenlijk alleen maar naar de overkant van de straat.
Daar waren heel veel hongerige eendjes. En mama had brood dus dat was mooi.
De eendjes waren zo hongerig dat ze helemaal bij onze voetjes kwamen en sommige eendjes pakte het brood zelfs uit mama's hand.

Eerst vond ik dat wel een klein beetje eng, al die eendjes zo dichtbij ... en zo veel ... maar ze deden niks, dus nou ja ... ok.

Net toen mama een foto van mij wilde maken met al die eendjes om me heen pikte er 1 in m'n handje. Hij dacht zeker dat ik er brood in had... maar dat was dus niet zo !!

AUW --> huilen

Toen heeft mama snel al het brood dat ze nog had aan de eendjes gegeven en heeft ze mij snel weer in de bakfiets gezet. Ik was nog steeds aan het huilen, maar toen ....... toen gingen we een heuvel af ... en HARD !!

Woooeeehhhhhooeeeeee ........ dat was leuk.

We hebben even een rondje gemaakt, maar toen moesten we weer terug.

Ik had geen wandjes aan (wil ik namelijk nooit), er zit geen licht op de bakfiets en het werd al een beetje donker, en de bakfiets maakt ook een beetje raar geluid, dus daar moet papa maar even naar kijken dan.

Ik vond het wel jammer dat we weer naar huis gingen, maar mama heeft beloofd dat we snel weer een stukje gaan rijden.


0 reacties: