woensdag 26 december 2007

Kerst

kerst

Kerst was leuk.

Natuurlijk heb ik vooral veel cadeau's gekregen, net als van Sinterklaas en met m'n verjaardag. Dus dat is altijd leuk.

Eerste kerstdag zijn we eerst naar opa in Leiden gegaan. Daar kreeg ik een heel mooi vliegtuig.

Maar het mooiste was wel dat ik met papa op opa's traplift ging. Dat was leuk !
Ik wilde er eigenlijk niet meer vanaf, maar zelfs met huilen lukte dat niet. 1 keer omhoog en 1 keer omlaag vond mama wel genoeg.

Daarna zijn we door gegaan naar oma waar ik natuurlijk weer een heleboel cadeau's kreeg, waaronder een eigen winkelwagentje. Volgens oma leuk om brood in te doen als we de eendjes gaan voeren, maar ik weet nog zo net niet of ik wel iets IN m'n wagentje wil hebben.

2e kerstdag zijn we naar opi en oma in Amstelveen geweest. Dat was helemaal leuk, want daar was MIka ook.

Opi had zelfs een eigen tafeltje gemaakt voor Mika en mij. Niet dat we daar nou beter door gingen eten ofzo, dat niet, maar het was wel leuk.

Al met al waren de kerstdagen dus erg gezellig en erg leuk en vooral ook erg cadeau-erig.


0 reacties: