zondag 23 december 2007

He he, ze snapt het ...

Tis al effe geleden dat ik wat vertelde en het is niet zo dat er in de tussentijd niks gebeurd is ofzo ... maar ja, druk druk druk.

Ik heb natuurlijk mijn verjaardag gevierd, was heel gezellig, heel druk en heel veeel cadeau's.
En ik heb de muizen gezien. Al een paar keer.
Papa en mama laten ze iedere keer buiten spelen maar ze komen aldoor terug...

Maar dat wilde ik eigenlijk allemaal niet vertellen. Wat ik kwijt wilde is dat ze het eindelijk snapt !!

He he, wat een opluchting, ik dacht al dat het aan mij lag. Wat bedoel ik:

Ik heb voor de deur van mijn kamertje een hekje staan. Dat hekje is ooit gemaakt door de meneer die heel veel van het houtwerk hier in huis gemaakt heeft.

Dat hekje is dus een heel apart hekje en daar hebben we er 2 van en 1tje staat dus voor mijn kamertje.

Dus iedere keer dat we in de gang boven zijn zie ik 'm en roep ik: bih ! bih ! en mama maar zeggen: waar is dan de beer schat? Ik zie geen beer ...

En als we naar beneden gaan dan zwaai ik naar het hekje en zeg ik: dag bih ! En mama dan maar denken dat ik het tegen de beer in m'n kamer heb ... maar dat is dus niet zo.

Ik heb het tegen de bih in het hekje ....... en dat snapt mama nu eindelijk ook. He he ....








Overigens zou je er ook een koe in kunnen zien (en vast een heleboel andere dingen).



1 reacties:

Anoniem zei

Ik zie boven in een panda beer en onder in een hond. :-)