zondag 25 november 2007

Sint "op" mama's werk

Vanmorgen ging ik met mama naar Oegstgeest. We zouden weer op visite gaan bij Sinterklaas.

Sint zou komen voor mama's werk. Niet echt OP mama's werk, maar in een afgehuurd zaaltje in Oegstgeest.

Toen we daar aankwamen was er nog geen Piet of Sint te bekennen.. Dus ben ik eerst een beetje om me heen gaan kijken.

Wat eigenlijk wel heel leuk was was dat er leuke muziek werd gedraaid EN dat er een ballon was.
Ik heb dus best veel gedanst en met die ballon gespeeld. Samen met Floortje en ook samen met Tom, maar ook helemaal alleen.

Er was even een kindje dat mijn ballon afpakte, maar dat vond ik niet zo erg... althans. Ik moest wel mijn woede afkoelen op de piano, maar daarna was het OK en ben ik even gaan dansen.





Later heb ik die ballon wel weer teruggevonden en heb ik er verder mee gespeeld.

Af en toe moest ik eens even dingen goed bekijken ... en ja, dan ben ik gewoon een wijs oud mannetje dat met mijn handen op de rug staat te kijken... Ziet er cool uit toch?


Nou, na een uurtje ofzo kwamen dus Sint en de Pieten. Van de Pieten kregen we allemaal pepernoten, maar er lagen er ook veel op de grond ... dat was wel een beetje moeilijk. Ik heb namelijk geleerd dat wat op de grond ligt BAH is. Maar als die kindertjes pakte ook snoepjes van de grond, dus toen heb ik dat ook maar gedaan .... Mama pakte het dan vervolgens af, brak het snoepje in 2en, maakte het schoon en gaf het dan weer terug.

Eigenlijk vond ik die pepernoten weer veel leuker dan Sint en z'n Pieten...

Dus toen ik het wel gezien had ben ik heel snel door de mensen heen naar achteren gelopen om te gaan dansen en rennen. mama kwam heel hard achter me aan. Schijnbaar wist zij dat ik een cadeautje ging krijgen en dus bij de Sint moest komen... hoe kon ze dat nou weten ?

Het was nog waar ook, mama droeg mij naar voren en ik was meteen aan de beurt.




We moesten eigenlijk even wachten met cadeautjes uitpakken, dus heb ik nog even met meneer Tom getrommeld, die was er vorig jaar ook herinner ik mij ... die meneer Tom, die trouwens best grappig danst.

Floortje en ik hebben niet echt gewacht totdat iedereen z'n cadeautje uitpakte.... mocht van onze mama's.

Floortje had een hele leuke puzzel met d'r naam erop en ik heb een hele grote auto gekregen, heel mooi.
Ben ik thuis lekker even mee gaan spelen en toen hup naar bedje, gelukkig want ik was wel heel moe.

0 reacties: