maandag 26 november 2007

Aankomst Center Parcs

Mama is de hele tijd van alles bij elkaar aan het zoeken en papa is werken.

Aan het einde van de middag gaan we met z’n allen in de auto. Papa, mama, ikke en Toeter. Kinderwagen mee en wat koffers en tassen en hup daar gaan we. Ik heb geen idee waar we heen gaan maar papa en mama zeggen de hele tijd dat we gaan zwemmen…

Ik weet niet hoe lang we hebben gereden aangezien ik lag te slapen, maar toen we aankwamen was het al donker.
Nou, dus papa en mama alle spullen + Scooter in 1 of ander huisje gezet en toen weer de auto in om de auto ergens te parkeren.
Toen de auto eenmaal stond mocht ik gelukkig in mijn warme wagen met gevoerd dekzeiltje zitten want brrrr het was best wel koud en ik wilde NO WAY mijn nieuwe wandjes aan…. Maar nu kon ik m’n handjes dus lekker onder het dekentje stoppen.

Beetje rondgelopen en door de ramen van het zwembad naar binnen proberen te kijken, lukte niet helemaal, stonden allemaal planten voor….
Uiteindelijk eindigde we in een soort van snackbar-achtig ding waar we een hapje gingen eten. Papa en mama vonden het eten niet echt lekker, maar ik heb best lekker wat patatjes naar binnen gewerkt. En trouwens ook wat mayonaise, die ik dan iedere keer van mijn patatje aflikte… dat was handig, hoefde ik niet iedere keer een nieuw patatje te pakken.

In de snackbar heb ik ook nog even gespeeld met een speelapparaat, maar die was niet echt leuk.

Na het eten zijn we weer teruggegaan naar het huisje waar ik lekker ben gaan slapen.


0 reacties: