zondag 25 november 2007

Nieuw huisdier


Wij hebben een nieuw huisdier !!
Ik heb 'm nog niet gezien maar volgens mama is hier wel ergens.

Het is een muis (en die doen pieppieppiep, dat weet ik ...).

Vanmorgen voordat we naar Sinterklaas gingen vertelde mama mij dat ie in de "muizenval" zat, dat is een soort muizenhuisje zeg maar.

En dat huisje stond in de la waar ook de ontbijtspullen en broodbeleg staan enzo.

Als we terugkwamen van Sinterklaas mocht ik het muisje zien en zou mama 'm bij z'n vriendjes laten. Waar dat precies is weet ik niet, maar volgens mij wilde mama 'm buiten zetten, wat ik ook wel weer raar vind aangezien ik nog nooit muizen heb gezien buiten... en daarbij is het ook nog 's best koud buiten.

Maar goed, mama dus een briefje op de la geplakt voor papa, zodat die niet zou schrikken als ie de la open deed.

Maar toen we thuiskwamen zei papa dat er helemaal geen muis in het huisje zat ... Ik denk dat de muis het ook te koud vond om buiten gezet te worden.

Dus papa heeft weer wat eten voor 'm neergelegd in het huisje zodat ie geen honger krijgt en mama zei dat ze iets sneller aktie moet nemen de volgende keer.

Ik ben benieuwd of de muis terug komt en of ik 'm dan mag zien ....

0 reacties: