zaterdag 24 november 2007

Drukke dag

Zo he, wat een dag vandaag.

Vanmorgen werd ik pas wakker om 09.30 uur en eigenlijk alleen maar omdat mama het gordijn en de deur had open gedaan.
Terwijl mama mij aan het aankleden was kwam oma binnen.
Naar beneden, bakje koekie (=koffie) voor papa, mama en oma en toen in de auto met mama en oma. Ik was wel benieuwd waar we heen zouden gaan.

Eigenlijk zaten we net in de auto toen we er al weer waren. Auto uit en staan wachten op de stoep met een heleboel andere kinderen.

En ja hoor, daar waren ze, Sinterklaas en een heleboel zwarte pieten. Ik vond het allemaal wel leuk om naar te kijken, niet eng maar ook niet erg lachuh ofzo ... gewoon redelijk normaal.

Op een gegeven moment kwam er weer een zwarte piet naar mij toe om mij wat pepernoten te geven, HA dat vond ik wel leuk, die kende ik nog wel van vorige week ... lekker !!


Toen gingen ze weer door, dus wij ook weer de auto in en achter Sint en Piet aan. Een stuk verderop nog even staan kijken naar Sint en de pieten en toen weer naar huis.

Morgen zie ik Sint weer ... dan komt ie bij mama d'r werk... misschien krijg ik dan ook wel een cadeautje.

Thuis gekomen, even in bedje gelegen, maar ja, ik was zo laat wakker geworden dat ik helemaal niet moe was eigenlijk. Heb dus een uurtje liggen spelen en toen kwam oma mij weer halen.

Weer aankleden en even naar papa in de studio waar ik even in papa's stoel heb gezeten om te kijken naar papa's werk.

Eigenlijk wilde ik ook nog wel weer even drummen (dat kan ik heel goed ... zal mama nog wel eens laten zien in een filmpje), maar dat kon niet, er zat iemand anders achter het drumstel.


Dus de auto in en bij de Prenatal weer eruit. Wandjes kopen... mama wilde ze me even aanpassen maar daar had ik echt geen trek in. Dus ik wegrennen....... wat een leuke dingen hebben ze daar zeg, in die Prenatal.

Uiteindelijk zijn we met wandjes EN een puzzel (die ik niet meer los wilde laten) weer de auto in gegaan. Op naar opa en oma.


Daar heb ik lekker gespeeld terwijl mama een bakfiets voor mij aan het kopen was !! Mama denkt dat ik dat erg leuk ga vinden. In zo'n bak en dan lekker om me heen kijken...
Lijkt mij ook wel leuk, maar ik moet het eerst nog maar even zien.


Mama zegt dat als het lekker weer is dat we dan op visite gaan bij Bram, die woont namelijk niet zo heeeeel ver weg.

Iets later kwam opa ook thuis en na het eten hebben we samen een boekje gelezen op de bank.

Heb trouwens ook nog een okiekee meegenomen naar huis. Eerst vond ik 'm een beetje eng maar toen ik zag dat mama de okiekee kusjes ging geven vond ik het ook wel leuk. De okiekee maakt een geluidje als je op z'n buik drukt en dat heb ik dus de hele weg naar huis gedaan... was mama iets minder blij mee....
Ik kan die okiekee nu eigenlijk nergens meer vinden... dat is raar.

0 reacties: