zaterdag 3 november 2007

Carwash


Voordat mama en ik even boodschappen gingen doen in Uithoorn moesten we even tanken.
Bij het tankstation waar we waren was ook een autowas-gebeuren.

Mama heeft natuurlijk een nieuwe auto en daar zal al vogelpoep op ... en dat kan natuurlijk niet.
Daarbij had mama gedacht dat ik dat wel leuk zou vinden, zo'n autowasserette. Dus gingen we erin.

Normaal gesproken stap je uit, doe je een kaartje in een apparaat en wordt je auto gewassen. Mama wilde mij natuurlijk niet alleen in de auto laten zitten terwijl zij buiten stond, dus liep de mevrouw van het tankstation mee om het kaartje in het apparaat te doen terwijl mama en ik in de auto zaten.

Nou, zo leuk vond ik het dus eigenlijk helemaal niet. Vond het ook niet eng, maar zeker ook niet lachen.

Ik heb gewoon heel vaak en heel hard KLAAR geroepen in de hoop dat het afgelopen zou zijn, maar volgens mij hielp dat niet echt...

0 reacties: