vrijdag 2 november 2007

Tuincentrum

Eigenlijk hadden mama en ik vanmiddag met Max en z'n mama afgesproken, maar dat ging niet door.
Dus zijn we vanmiddag, nadat we met papa in Almere een auto hadden opgehaald en ik even had geslapen, naar het tuincentrum geweest.

Volgens mama zouden daar veel leuke lampjes en lichtjes zijn omdat kerst eraan zit te komen.
Nou inderdaad, er was heel veel te zien.

Meteen in het begin van het tuincentrum was een soort heuveltje met allemaal kerstmannen erop. Er werd muziek gedraaid en de kerstmannen bewogen wat. Heel leuk om naar te kijken.

Even verderop waren allemaal hele grote kerstballen in allemaal verschillende kleuren, ook heel leuk.

Oh, en die kerst-cowboy hoed ... die ging mama voor papa kopen voor als ie op moet treden. Zaten hele leuke lampjes in, dus die vond ik wel mooi, even opzetten en toen op de grond gooien.

En toen ........... toen kwamen we een meneer tegen. Nou ja, het was volgens mij niet een echte meneer, maar toch vond ik 'm wel een beetje eng. Hij praatte namelijk wel en zei dat hij het normaal niet zo leuk vond dat de kerstspullen er al stonden als hij nog in het land was, maar dat ze het bij Intratuin zo mooi hadden neergezet dat hij het niet erg meer vond...

Hmmm, beetje raar, ik moest dus wel een beetje bij mama in de buurt blijven en ik wilde niet dat mama te dichtbij ging met de winkelwagen.

Gelukkig gingen we redelijk snel weer verder en kwamen we bij de echt leuke dingen. Allemaal beestjes. Vogels en eekhoorns, cavia's en konijen en natuurlijk vissen. Daar hebben we wel een tijdje staan kijken.

En daarna had ik niet zo'n zin meer eigenlijk en mama ook niet volgens mij. De rest van de winkel zijn we wel redelijk snel doorgegaan. Wel mooi al die lampjes, dat wel.

0 reacties: