zondag 4 november 2007

Amstelpark met Benjamin

Vandaag was het soort van feest. Mama en ik hadden afgesproken met Benjamin en zijn mama om om 10.30 uur naar het Amstelpark te gaan.

Ik was de afspraak een beetje vergeten en dus was ik om 09.00 uur nog lekker aan het slapen. Mama moest mij dus wakker maken en voor een badje was dus even geen tijd.

Op naar het Amstelpark.

Eerst hebben de mama's een kopje koffie/thee gedronken en een stukje appelgebak gegeten. Ik mocht ook wel een stukje, maar dat wilde ik niet. Het koekje wat bij de koffie zat was wel lekker, dus die heb ik voor de helft opgegeten. De andere helft heb ik aan de kip gegeven die binnen rondliep. Eerlijk delen.

Daarna zijn we buiten gaan lopen... sjees dat was leuk, allemaal leuke dingen.

Eerst een heel end achter m'n eigen wagen gelopen en die vooruit geduwd. Toen zag ik in de verte een plas regenwater...... dus ik daarheen..... en stampen, LEUK !

Maar wat er toen gebeurde was minder leuk. Nou, eigenlijk weet ik niet precies wat er gebeurde ... ik lag gewoon ineens op de grond...... midden in de plas.

Broek nat, jas nat en huilen natuurlijk.


Maar echt, ik heb geen idee wat er gebeurde, ik heb wel een flinke buil op m'n hoofd, dus die zal ik wel gestoten hebben .... gelukkig was het snel over en konden we verder naar de glijbaantjes.




Dat was natuurlijk ook erg leuk. Benjamin en ik klommen op de glijbanen en de mama's zorgde er dan voor dat we niet heel hard naar beneden vielen.

Opeens wilden de mama's weer verder lopen, maar ik dus eigenlijk niet, dus ik bleef een beetje dralen en NEE NEE roepen. Totdat ik zag waar ze heen gingen... EENDJES !

Een heleboel eendjes, ganzen, kippen en hanen bij elkaar. Er liep zelfs een pauw tussen.
En omdat een meneer ze net eten had gegeven bleven ze ook allemaal staan eten en rende ze pas weg als ik heeeeeeel dichtbij was.



Nou, daarna zijn we dus weer even terug gegaan naar het restaurant-ding voor nog een kopje thee. Wij kregen ook lekker wat drinken en mama had krentebollen bij zich .... hmmmmm lekker. Die hebben we lekker opgepeuseld en daarna zijn we samen gaan rennen / kruipen en op de tafels drummen (zo hard dat andere mensen maar weg gingen, die vonden het teveel lawaai).



Toen gingen we weer naar huis want we waren allemaal best wel moe. Dus toen we thuis kwamen ben ik lekker naar bedje gegaan.

Maar het was wel erg gezellig weer !


0 reacties: