dinsdag 27 november 2007

1e dag Eemhof

Vanmorgen was ik best vroeg wakker, maar ja, ik was ook zo benieuwd naar dat zwemmen waar papa en mama het de hele tijd over hadden….
Ik was dus wel vroeg wakker, maar ik moest natuurlijk wel even wachten totdat papa en mama ook klaar waren… dat duurde even.
Papa werd sowieso later wakker dan mama en ik en daarna moest er nog ontbeten worden en moesten we ons allemaal nog aankleden.
Gelukkig waren mijn vriendjes van de TV (Bumba en Nijntje enzo) ook allemaal in dat huisje, dus daar heb ik naar zitten kijken terwijl papa en mama bezig waren.

Toen papa en mama klaar waren en ik ook aangekleed was zijn we weer gaan lopen (ik mocht weer lekker warm in m’n wagentje).
We kwamen uit bij een heeeele warme ruimte die stonk naar zoals het ruikt als mama de WC schoonmaakt. Mama kleedde mij uit en ik moest de broek aan die ik ook vaak op vakantie in Italie aan had… we zouden toch niet naar het strand gaan???

Nou, we gingen niet naar het strand en dus ook niet naar de zee, maar er was wel veel water. Mama zette mij in een kinderbadje en TADA, ik vond het helemaal niet eng ofzo. Eigenlijk best wel leuk.
Ben voorzichtig een beetje heen en weer gaan lopen in het water en weet je wat leuk was…. Er was ook een mini waterglijbaan !!!
En daar ben ik vanaf gegaan …. Helemaal alleen … en dus helemaal niet eng.



In een ander badje (die iets dieper was) was een iets grotere waterglijbaan, maar nog steeds wel voor kindjes. Hier mocht ik dus niet alleen vanaf van papa en mama.
Dus eerst even met papa eraf en later met mama. Met mama was eigenlijk leuker want mama ging harder …. (papa’s zwembroek remde af).

1 keer gingen mama en ik zo hard dat mama een beetje rare aktie moest doen om mijn hoofdje wel boven water te houden dat ze met d’r knie heel hard over de grond schraapte en gewond raakte.
Was meteen de laatste keer dat ik met mama van de glijbaan ben geweest.

Ik ben ook met papa en mama in het grote mensen bad geweest. Wel met m’n bandjes om natuurlijk.
In het grote mensen bad was een soort stroomversnelling waar je door meegevoerd werd. De eerste keer was niet zo leuk, ging heel langzaam. Kwam omdat ie uit stond…
De tweede keer was wel leuk, ging veel harder, maar het zou nog harder kunnen als we een drijfding zouden hebben zei mama.
Dus ’s middags toen we even terug waren in het huisje voor ons middagslaapje (grote mensen slapen toch ook ’s middags?) heeft mama even een opblaas-zwemband gekocht. Ben benieuwd of dat dan harder gaat straks….

Oh oh oh … en ik had een cadeautje in m’n schoen, van Sinterklaas zei mama. Het waren 6 hele mooie autootjes !!



0 reacties: