woensdag 28 november 2007

2e dag

Vanmorgen hebben we een beetje gerommeld in huis. Beetje TV gekeken en met m’n autootjes gespeeld.
Na m’n middagslaapje (die ik al best vroeg deed want ik was weer vroeg wakker vanmorgen) zijn we weer naar het zwembad gegaan. Was weer hartstikke leuk.
Het is dan wel niet hetzelfde als het strand en de zee maar ze hebben er dus wel veel water en dus ook zand. Das leuk, daar kan je dus gewoon in scheppen enzo.

Vandaag ben ik niet zo vaak van de glijbaan geweest… eigenlijk maar 1 keertje, met mama, voor de foto en daarna niet meer.
Ben wel heel lang in het grote mensen bad geweest. Natuurlijk met m’n vleugeltjes EN met m’n nieuwe zwemband. Het ging inderdaad harder als gister en door die zwemband bleef m’n hoofd ook beter boven water. Dat vond ik wel een goed ding natuurlijk.



Na de stroomversnelling ben ik nog best lang met mama in het grote mensen bad gebleven. Na een tijdje kon ik zelfs los en door m’n bandjes en die zwemband bleef ik goed drijven.
Toen papa en mama eruit wilde om even wat te drinken wilde ik dus eigenlijk nog niet.
Maar ja, papa en mama zijn samen sterker dan ik in m’n eentje, dus ik moest wel mee. En eigenlijk was dat ook wel leuk.
Heb met 2 rietjes de hele tijd lopen drummen op de deksel van m’n beker appelsap. Was bijna net zo leuk als zwemmen.







Na het drinken ben ik nog weer even in het peuterbadje geweest en ben ik ongeveer een kwartier bezig geweest om de Nijntje band (van een ander kindje) vol te gooien met water uit m’n beker van de appelsap. Het hielp niks … de band raakte maar niet vol. Toen we uiteindelijk weggingen was ie nog net zo leeg als in het begin.

Na het zwembad zijn we gaan eten, lekker patatjes met vissticks MMMMMM ….. en daarna naar huis en naar bed, lekker LAPI want ik was best wel moe. Was zelfs in m'n wagen al in slaap gevallen.

Morgen weer naar het zwembad, ik heb er zin in.





1 reacties:

Anoniem zei

Ik lig helemaal in een scheur hierzo! whahaha, geweldig filmpje.

Greetz,
Kaar