donderdag 29 november 2007

Laatste dag

Vanmorgen weer naar het zwembad. We gingen niet meteen zwemmen, we gingen eerst naar papa kijken. Die ging namelijk van de FlowRider, 1 van de redenen dat we überhaupt in dit park zaten.



Na een paar minuten gekeken te hebben zijn mama en ik het grote mensen bad in geweest. Dat was natuurlijk weer heel erg leuk.
Na een tijdje zwemmen werd ik wel heel erg moe. We zijn weer even wat gaan drinken en toen zijn mama en ik vast teruggegaan naar het huisje want ik was wel heel erg moe. Papa ging nog heel eventjes op de FlowRider ik ging lekker slapen.







Toen ik wakker werd was er visite, Karin en Marco waren er… LEUK !! Ik kreeg een cadeautje dat mama even voor me uitpakte, een boekje van mijn grote held BUMBA, met een neus die piept als je er op drukt. Karin ging me zelfs nog even voorlezen.

Even later gingen we naar buiten, stukje lopen. We eindigde bij een groot gebouw met allemaal leuke dingen binnen. Papa mama Karin en Marco gingen een beetje met ballen gooien. Erg flauw dat ik niet mee mocht doen. Ik mocht zelfs niet dichtbij de ballen komen van mama… (wat ik trouwens toch iedere keer probeerde).
De ballen waren trouwens ook wel erg zwaar. Ik kreeg even 1 bal van mama om mee te spelen, maar die kon ik bijna niet eens optillen.
Samen met papa heb ik wel even bij de ballen gezeten en er mee gespeeld, maar de lol was er snel af.





Ben ook nog een paar keer weggerend. Ik had namelijk gezien dat er een kinderdisco zou komen en af en toe ging ik even kijken of ie al begonnen was … en mama dus achter me aan.
Toen de kinderdisco eindelijk begon gingen we ook eten. Nou ja, eten bestellen…
Ik heb me prima vermaakt met de disco. Natuurlijk eerst even de kat uit de boom kijken, maar ook af en toe een beetje meedoen. Was ook wel een klein beetje eng en raar met al die onbekende kindjes.



Ondertussen kwam mama me af en toe een stukje pannenkoek brengen, mmmm, daar had ik wel trek in.
Toen de kinderdisco afgelopen was was ik wel erg moe, dus zette mama mij in m’n wagen en niet lang daarna zijn we naar ons huisje gegaan.

Morgen gaan we weer naar huis. Ook wel weer leuk, m’n eigen bedje en al m’n speelgoed.



0 reacties: