dinsdag 17 april 2007

Tuin-weekend

Afgelopen weekend was het weer heel erg mooi weer.
Ik heb dus bijna alleen maar tuinen gezien.

Vrijdag sliep ik bij oma in Zoeterwoude en zaterdag hebben we daar lekker de hele tijd in de tuin gezeten en gespeeld, totdat mama me kwam halen.
Oma's tuin grenst aan een stoep en ik vond het vooral heel erg leuk om de hele tijd op de stoep te lopen.


Ook de grote auto's en vrachtwagens die langs oma's huis reden vond ik heel erg interessant.

Nadat mama me kwam halen zijn we naar de tuin van opa en oma in Amstelveen gegaan. Daar was Mika ook.


Deze tuin ziet er weer heel anders uit. Opa en oma hebben bijvoorbeeld best een hoop gras in de tuin, dus dat was ook wel erg leuk... uiteindelijk.
Eerst durfde ik niet zo goed van m'n kleedje af, zelfs niet om te bal te pakken waar ik met opa mee aan het spelen was en zelfs niet toen de poes voorbij kwam. Terwijl ik daar normaal wel meteen als een gek achteraan kruip... (goed kijken op de foto's, de poes is een beetje gecamoufleerd).






Nadat ik een beetje gewend was aan dat gras vond ik het eigenlijk wel leuk en heb ik lekker gras geplukt en uit elkaar getrokken, toch harstikke leuk.




De volgende dag (zondag) heb ik heerlijk in onze eigen tuin gespeeld. Mama had een badje met water neergezet dus daar heb ik heerlijk mee lopen kliederen.
Handjes erin / handjes eruit ... voetjes erin / voetjes eruit ... beker erin / beker eruit ... tennisbal erin / tennisbal eruit enz enz.



Toen papa de honden had uitgelaten kwamen ze helemaal nat terug. Schijnbaar hadden ze gezwommen.
Maar niet in mijn badje, dat was wel duidelijk. Het water in mijn badje stonk namelijk helemaal niet en de honden overduidelijk wel.... getver !



Was trouwens wel jammer dat hier geen gras was, die stenen waren best wel hard. Gelukkig had ik wel mijn nieuwe waterschoentjes aan, lekker licht en luchtig. Klein beetje te groot, maar het ging wel. Leuk he, zijn ze?



Het schijnt trouwens wel dat er ooit gras gaat komen hierzo, maar hoe dat nou moet gaan groeien op dat asfalt.... ik weet 't niet.

0 reacties: