donderdag 19 april 2007

1e keer buiten spelen


Eergister heb ik voor het eerst echt buiten-gespeeld.
Samen met mijn buurmeisje Esmee (die is 3 maanden jonger dan ik) en de buurjongetjes, die zijn allebei al heel groot.

Esmee en ik hebben samen in/op de tractor gezeten. Esmee mocht voorop (die had al vaker op de tractor gereden) en ik in het bakkie.
In het begin moest ik wel even wennen, maar goed dat moet ik bijna bij alles, maar daarna vond ik het heel erg leuk (dat vind ik ook bijna alles).


Esmee is alleen nog niet groot genoeg om zelf bij de trappers te kunnen, dus 1 van de grote jongens heeft ons voort geduwd.

Vanavond kwamen ze alledrie vragen of ik weer buiten kwam spelen. Leuk he?
Het was alleen te laat, ik moest net naar bed van mama. En eigenlijk stiekem vond ik dat niet zo heel erg. Ben vandaag bij de opvang geweest en was dus best heel erg moe.
Maar van het weekend zal ik denk ik nog wel een paar keer buitenspelen met mijn nieuwe vrienden en vriendinnetje, het wordt namelijk ook weer erg lekker weer (zeggen ze).

0 reacties: