zondag 22 april 2007

Strand


Vandaag ben ik voor het eerst op het Nederlandse strand geweest.
Dat voelde wel een beetje raar, dat zand tussen m'n tenen... Ik zakte ook een beetje weg met m'n voetjes, dus wat zou er gebeuren als ik een stap zou zetten?
Ik wist het niet, dus mooi dat ik geen stap zette dus.


Dus droeg papa mij naar een stuk waar het zand wat harder was en waar ook een leuke plas met best wel warm water was.
Daar durfde ik wel in, in die plas met water. Maar wel alleen maar aan mama's hand.
Het werd helemaal leuk toen mama en ik samen in het water gingen plensen met onze voeten...

Na die kleine plas met warm water vonden papa en mama het tijd dat ik 's bij de grote plas met koud water ging kijken.
Papa en ik gingen aan de rand staan en het water kwam dus gewoon naar ons toe ... papa vond het water alleen een beetje te koud, dus we zijn maar heel even blijven staan aan die waterkant.

Toen zijn we weer teruggegaan naar het zachte zand. Dat vond ik nu niet eng meer, dus daar heb ik lekker in lopen graven en pielen.
Allemaal hartstikke leuk, ik kan niet wachten om er weer heen te gaan.

Het enige nadeel is dus wel dat je handjes er vies van worden. En weet je... daar hou ik dus niet van ...... van vieze handjes.

0 reacties: