donderdag 29 maart 2007

Muziek

Van papa kan ik veel leren, bijvoorbeeld:

Hoe ik blokjes IN een trommel moet doen in plaats van ze uit de box te smijten.
Hoe ik (1-malig, dat wel) netjes zelf met een lepel kan eten.
Hoe ik m'n tuitbeker goed omhoog hou zodat er ook nog iets uit komt als ik wil drinken.

Maar natuurlijk vooral ...... muziek dingen.

Het is natuurlijk nog niet zo dat ik al een instrument kan bespelen (alhoewel ik wel heel goed met m'n handjes op tafel kan trommelen), maar ik vind muziek wel al heel erg leuk.
Vrijwel al mijn favoriete speeltjes en knuffels hebben iets met muziek te maken.
Ik vind de muziek van mijn mobiel (dat nu geen mobiel meer is) nog steeds leuk. Als ik in de box zit of sta doe ik bijna altijd "mijn radio" aan.
Ik heb een muziek-trek ding aan m'n bedje hangen waar ik zelf aan kan trekken en waar dan muziek uit komt. Als papa en mama denken dat ik allang lig te slapen horen ze soms ineens dit muziekje door de babyfoon. Dan kan ik nou eenmaal beter in slaapvallen.... met muziek.

Ik heb een baby-walker ding met knopjes en muziekje, ik ram heel veel op de knoppen en hoor dus ook heel veel muziekjes.
Eigenlijk is het het leukst als alles om me heen tegelijk aan staat. Dus en mijn radio en die baby-walker en het geluid van een stuurtje dat ik heb en die bal die muziek maakt en dan ook nog dat kleine autootje waar muziek uit komt..... alles tegelijk is het leukst (vind ik ... vindt mama niet).

Maar goed, dat komt dus allemaal door papa.

Van heel kleins af aan probeert hij me al muziek-dingen bij te brengen. Hij hoopt dat ik drummer word later, maar hij laat me ook gitaar spelen of op de vleugel (vind ik allebei ook heel leuk).
En ik heb ook best wel een beetje talent, jullie hebben vast wel dat filmpje gezien, van mij met die gitaar (zo niet klik hier).

Soms draaft papa misschien wel een heel klein beetje door.... want welke dreumes heeft er ooit wel eens een echte microfoon vastgehouden???

0 reacties: