woensdag 28 maart 2007

Geitjes

Vandaag was het 1 van die mooie lentedagen.
Reden genoeg voor oma om met mij naar de kinderboerderij te gaan.

De kinderboerderij zit op hetzelfde terrein als waar mijn kinderopvang zit. Eigenlijk gewoon een paar huizen verderop zeg maar.

Met het lopen op zich ben ik nog heel voorzichtig. Net als met staan / zitten en kruipen doe ik rustig aan totdat ik het echt goed kan. Ik schuifel dus nog steeds wel wat en ondertussen wel wat sneller als op het filmpje, maar ik ben nog niet aan het rennen.

Behalve als ik wat steun en zekerheid krijg van het 1 of ander. Dat kan m'n trapauto zijn, of m'n loopauto, of een hand van papa of mama of ....... bijvoorbeeld m'n eigen buggy. Omdat ik natuurlijk nog wel in de leer- en wenfase zit moet ik wel af en toe wat uitrusten, dus dan ga ik gewoon op de grond zitten.

0 reacties: