vrijdag 30 maart 2007

Boos

15 maanden lang ben ik een heel erg lief en makkelijk ventje geweest.
Maar nu wordt het tijd dat ik het ook laat horen als ik iets niet leuk vind.

Dusssssssss....... al ik iets doe wat niet mag (bijv. aan de lamp zitten of aan de sier-stenen die op tafel liggen) en papa of mama (maar vooral bij mama) zegt NEE NEE (of iets van die strekking), dan ga ik dus heel hard krijsen en mezelf op de grond gooien.

Of ik ga zitten en dan ram ik heel hard m'n hoofd naar voren, tussen m'n beentjes in. Soms staat daar dan net een tafel, dus dat doet dan wel pijn en dan hou ik op met krijsen en ga ik gewoon hard huilen.
Als ik aan het krijsen ben, dan wil ik ook eigenlijk niet dat iemand me oppakt of vasthoudt, dus dan ga ik me helemaal strekken en alle kanten op draaien.
Op het moment dat ik m'n hoofd heb gestoten wil ik eigenlijk wel dat iemand (het liefste mama) me vasthoudt, dus dan zeg ik heel zielig mmmmaaaaaaammmmmmmaaaaaaa en ook al vond mama me heel vervelend met m'n gekrijs, als ik haar zo zielig roep en ik steek m'n kleine armpjes uit, dan zie ik 'r smelten en dan tilt ze me gelukkig toch op.

Kan jullie hier (nog) geen foto van laten zien want mama is veel te hard bezig om op te letten dat ik mezelf geen pijn doe (en ze is ook hard bezig om niet te laten merken dat ze zo op me aan het letten is... veel te druk dus om foto's te nemen).

0 reacties: