zondag 11 februari 2007

Wuppie

Vorig jaar, in de oranje voetbal gekte, heeft mama zo'n grote wuppie gekocht.
Omdat mama eigenlijk geen idee had wat ze met dat ding moest en het niet de bedoeling was dat Scooter er mee aan de haal zou gaan, is de wuppie bovenop de rieten vaas belandt.

Niet dat ie daar nou zo leuk staat, maar hij is er nou eenmaal neergezet en een ander plekje weet niemand.
Iedere avond voor het slapen gaan zeg ik Scooter, Peavey en Wuppie welterusten. Naar Peavey en Scooter zwaai ik even, maar Wuppie zit op een goeie hoogte dus die aai ik altijd even.

Eigenlijk wilde ik altijd al een keer echt met Wuppie spelen, maar ja, zo hoog........ daar kan ik dus niet bij en mama scheen niet te snappen dat ik met Wuppie wilde spelen.

Dus wat heb ik vandaag gewoon gedaan toen mama even niet aan het opletten was... ? Juist, de vaas omgegooid. HA ! Nu kon ik dus wel bij Wuppie.



Eigenlijk was er niet zoveel aan, ik heb even met 'm gezeten, maar toen werd mijn blik getrokken door iets IN de vaas. Dus ik kijken en voelen natuurlijk ... en TADA daar had ik nog even een kerstkaart van vorig jaar te pakken !



Daar was ook niet zo heel veel aan, dus toen ben ik verder op onderzoek uit gegaan en wat kwam ik tegen .... keukenkastjes, met heel veel leuke spullen daarin.
Mama heeft wel beveiliging-dingetjes gekocht voor de kastjes, mar die kan ze er zelf niet opzetten, dus tot die tijd kan ik mijn gang gaan met potjes en pannen (de deksel van de frituurpan mocht helaas niet van mama)...




0 reacties: