zaterdag 10 februari 2007

Zelluf doen

Zelluf doen... dat zou ik gezegd hebben als ik had kunnen praten.

Van de week waren we aan het eten en ineens gaf papa mij de lepel... met een hapje erop.
Peavey was meteen blij, die zag al die lekkere hapjes al vallen natuurlijk.

Ik heb 't nog geprobeerd voor 'm. Heb eerst de lepel recht omhoog gehouden, maar het hapje viel er (volgens mama: gelukkig, volgens Peavey jammer genoeg) niet af.
Dus heb ik het hapje maar in m'n mond gestopt. Het was te lekker om zomaar mee te gaan gooien vond ik.

Toen het hapje eenmaal in m'n mondje zat was het lege lepeltje wel een leuk speeltje om mee op de tafel te slaan. Papa wilde 'm weer terug hebben, maar daar heeft ie wel wat kracht voor moeten gebruiken........ ik hield mooi vast !!
Uiteindelijk lukte het papa natuurlijk wel...... ja hehe, die is natuurlijk nogal wat groter en sterker. En eigenlijk was het maar goed ook, ik kreeg namelijk nog meer hapjes, die ik allemaal zelf in m'n mondje mocht stoppen .... LEUK !!





0 reacties: