donderdag 15 februari 2007

Dreumesgroep



Aanstaande dinsdag ga ik over naar de dreumesgroep. Normaal ga je over als je een jaar oud bent.
Maar bij mij waren er zoveel kindjes die in december 1 jaar werden dat het een beetje te veel werd om die in 1 keer over te laten gaan naar de dreumesgroep.
Er zijn dus al een heleboel van mijn vriendjes en vriendinnetjes naar de dreumesgroep gegaan en die zie ik dus vanaf volgende week weer iedere keer.
Ik moet wel 2 vriendjes achterlaten maar die zullen ook snel wel volgen.

Vanmiddag heb ik een middagje "gewend". Ik was tussen kerst en oud & nieuw ook al een keer op de dreumesgroep geweest maar toen voelde ik me niet zo lekker en vond ik het daar dus niet leuk.... veel gehuild.

Vanmiddag vond ik het wel leuk. Er is daar een grotere ruimte en veel meer en vooral ander speelgoed. Niet van die baby-dingen als rammelaars enzo, maar muziekdingen en auto's enzo.

Mama is ook wel blij dat ik over ga, nu hoeft ze me die stijle trap niet meer op en af te tillen ...

0 reacties: