zondag 10 december 2006

Mama is blij

Een beetje overdreven vind ik het wel... dat ze zo blij is, maar goed, ieder z'n ding.

Na dada, tata, tietietiet, lulululululuh en natuurlijk AAAAAAAAAI-TIE, kan ik nu dus ook mama zeggen.
Ik maak er mooi gebruik van want mijn mama reageert daar goed op. Als ik in m'n bedje lig en er dus uit wil, zeg ik gewoon heel schattig: mamamamamamamamam en meestal komt ze me dan een knuffel geven ofzo.... en als ze er dan toch is kan ze me er meteen uit halen.

Ideaal.

2 reacties:

Anoniem zei

sjemig goed zeg, who's the man??Timmy is the man!

Nu nog ff snel "hoera" en dan is het zaterdag helemaal feest!

groetjes,
Kaar
(van mama d'r werk)

Anoniem zei

Hallo Timmy,
veel plezier morgen.

Ik hoop dat je leuk speelgoed krijgt en niet van die enge dingen.

Groeten aan pa en moe
Meneer Tom
(je weet wel van het sinterklaasfeest)