vrijdag 15 december 2006

Ik weet het zeker

Ik weet zeker dat ie er is... ik heb 'm al een paar keer gezien.
Steeds op dezelfde plekken en eigenlijk ook steeds rond dezelfde tijd.
Als ik aan het spelen ben in de woonkamer en ook na m'n badje in de badkamer.

Niemand zegt er iets over. Zelfs de AAAAAAAAAI-TIES doen net of ze 'm niet zien, horen of ruiken.

Maar ik weet zeker dat ie er is.

Heel soms is ie ook bij opa en oma.... en ook daar doen ze net of ze van niks weten.

Waarom doet iedereen zo geheimzinnig, ik snap er niks van.

En hij is nog goed in verstoppen ook. Als ik 'm zoek kan ik 'm nergens vinden.....
En ik hoor 'm eigenlijk ook nooit. Maar dat maakt mij niet uit, ik kan leuk met 'm spelen... en hij is de enige die ik wel 'ns kusjes geef. En hij geeft dan ook kusjes terug. Alhoewel ik wel moet toegeven dat mama betere .... warmere kusjes geeft.

Ik weet zeker dat er nog een jongetje in huis is, zou ie morgen op m'n verjaardag tevoorschijn komen?











0 reacties: