woensdag 6 december 2006

Enge dingen

OK, toen ik dus nog klein was kon ik in het begin nog niet zo goed en ver zien.
Toen ik iets ouder werd kon ik alles wel zien, maar had nog geen idee wat ik eigenlijk zag.
Nu ik weer iets ouder ben zie ik dus alles en WWAAAAAHH !! Had niet iemand mij even kunnen waarschuwen dat er ook enge dingen bestaan ??

Natuurlijk bedoel ik nu niet de AAAAAAII-TIES, die zijn niet eng, die zijn alleen maar leuk. Ik bedoel om te beginnen het cadeau dat ik van Sinterklaas heb gekregen.
Een grote bal die van zelf gaat rollen en natuurlijk liedjes zingt en geluid maakt en met lampjes enzo. Die lampjes zijn wel leuk en die geluidjes en liedjes natuurlijk ook, maar dat ding rolt dus gewoon overal naar toe... gewoon helemaal uit zich zelf.
Vanavond heb ik op een afstandje zitten kijken en zodra dat ding bij mij in de buurt kwam kroop ik dus mooi zowat in de bank....... bbbrrrrrr.

En wat dus ook heel erg eng, maar toch ook wel weer interessant, is, dat is dat apparaat dat in de kamer van de AAAAAAAAAAI-TIES staat. Zij vinden het geloof ik helemaal niet eng, dus daarom durfde ik uiteindelijk wel wat dichterbij te kruipen... maar niet te dichtbij.
Heb er met mama wel even vlakbij gezeten, maar dat werd na een paar minuten dus toch ook wel eng. En aangezien het mij niet lukte om IN mama te kruipen ben ik maar gaan huilen..




Steeds maar een klein beetje dichterbij dan maar, dan zal het uiteindelijk wel wennen toch?


0 reacties: