zondag 17 december 2006

Mijn eerste verjaardag

Zo.... dat is achter de rug. Ik ben nu officieel een dreumes in plaats van een baby.

Mijn allereerste verjaardag was erg gezellig en erg druk.
Mama had samen met oma de boel versiert, overal balonnen en slingers. En er was natuurlijk taart (wilde ik niet zelf eten.......... krijg je toch alleen maar vieze vingers van?) en heel veel ooms en tantes enzo. Oh ja, en natuurlijk cadeautjes.



Heb nog even samen met Henk "lang zal ie leven" op de vleugel gespeeld... had eigenlijk wel verwacht dat papa dat zou doen, maar dat kon ie niet zei ie.... Begin toch wel een beetje aan papa's muzicale talenten te twijfelen als ie dat niet eens kan.

Teveel mensen en cadeautjes om allemaal op te noemen. Eerlijk gezegd weet ik het ook allemaal niet meer.

Van de drukte werd ik wel een beetje moe dus halverwege m'n eigen verjaardag ben ik nog wel even naar bed geweest. En 's avonds lag ik er ook op tijd in.
Heb wel even gewacht totdat alle visite weg was en toen ben ik heel hard gaan huilen.
Tsja jeetje, m'n hele hoofd zat vol met allemaal nieuwe dingen. Had er zelfs een beetje koorts van. Maar gelukkig ging mama even met me op bed zitten en toen werd ik wel weer rustig en ben ik lekker gaan slapen.

Vandaag ben ik ook nog een beetje moe, ik heb wel 3 slaapjes gedaan. Maar dat is denk ik wel de laatste keer hoor, een dreumes slaapt toch niet meer 3 keer ?

0 reacties: