woensdag 8 november 2006

VISITE-WEEK

Goh, wat een drukke week heb ik voor zo'n kleine hummel.

Zaterdag zijn we op visite geweest bij Binck. Eigenlijk zouden we gaan zwemmen maar papa en mama waren weer eens laat, dus dat ging mooi niet door.

Wel leuk om samen met Binck te spelen, alhoewel echt spelen doen we nog niet... maar we hebben wel aan elkaars hoofd gevoeld.






Zouden jullie trouwens niet zeggen zeker he, dat ik 3 en een halve maand jonger ben ... HA ! en toevallig wel net zo groot. Hij heeft alleen een "beetje" meer haar.

Vandaag (woensdag) ben ik op visite geweest bij opa en oma. Daar heb ik natuurlijk weer heerlijk rondgekropen, vooral achter die kleine rare hond aan die de hele tijd wegrent als ik in de buurt kom.

's Avonds bij het eten had ik eigenlijk niet zo'n honger dus ik was vooral veel ppppfffffff aan 't doen met m'n rijstschotel met wortel (ofzo). Toch nam opa het risico om me te voeren terwijl ie z'n nette overhemd nog aan had...


Tsja, wat moet je dan. Ik vind 't natuurlijk helemaal niks, overhemden en stropdassen en meer van dat soort kantoor-achtig gedrag (hhmmm van wie van mijn ouders zal ik dat hebben), dus heb toch niet veel happen meer genomen, maar om die arme man nou meteen onder te "pppppfffff-en" ... dat is ook weer zo wat.

Dus heb ik af en toe maar gewoon een hap uit m'n mond laten vallen waardoor ik zelf helemaal onder zat. Ook leuk (maar wel net ff minder).





















Heb het later wel weer goed gemaakt met een dikke knuffel (kan ik trouwens errug goed... knuffelen.... van mama geleerd).







Oh trouwens, en nog even voor Sinterklaas enzo: m'n toetje had ik wel helemaal op.





En dan nog even een waarschuwing, speciaal voor Mika en ook een beetje voor Bram, Ben en Valentijn: opa en oma hebben uit Rome 2 speeltjes meegenomen.


Die eend is wel leuk.

Dat blik met die koe-beesten is: schrikken en huilen... dus niet leuk.



Goed, dat waren de bezoekjes tot nu toe. Morgen nog op visite bij mijn nieuwe *moet nog geboren worden*-vriendje en dan zaterdag logeren bij oma !!!

0 reacties: