zondag 12 november 2006

LOGEERPARTIJTJE

Mail 11 november van Timmy aan papa en mama:

Ik mag nog even een puzzelboekje doornemen voordat ik ga slapen.

Oma heeft mij hele leuke sokjes aangetrokken, want dan krijg ik geen koude voetjes als ik zometeen naar bed ga.
Mamma en Pappa ik heb heel wat te onderzoeken bij Oma. Want ik zie weer heel andere dingen als bij jullie thuis. Ik geniet er heel erg van en ik kreeg van Oma vanmiddag een hele grote bal! Nou dat is het einde want die kan nergens onder rollen dus kan ik hem fijn achterna kruipen. Ik kruip ook in de gang en in de keuken. Als Oma in de keuken bezig is dan kruip ik gezellig naar haar toe en ga haar dan gezelschap houden. Ik heb vandaag goed gegeten en vanmiddag zijn we naar de Rijneke boulevard gelopen. En toen zagen we die rode bal. Ik ben vanavond in bad geweest en op dit moment slaap ik als een roos. Toen ik in het bad zat heeft Oma een kruik in mijn bedje gedaan om het voor te verwarmen. Nou dat was super de luxe hoor. Dat doet ze voor niemand alleen maar voor mij. Nou met al die voorzorgsmaatregelen hoop ik dat ik vannacht door slaap en geen koorts krijg. Nou dag Mamma en Pappa tot morgen. Oma wil wel dat ik de hele week blijf maar dat doe ik niet hoor, want dan mis ik jullie. Een dikke kus van jullie schattebout!



Mail 12 november van Timmy aan papa en mama:

Kijk eens, Oma heeft ook een hond thuis! Deze is heel makkelijk want die hoef je niet uit te laten.



En 'smorgens moet ik Oma helpen herinneren om haar medicijnen
in te nemen. Nou ik pak gewoon dat doosje en dan weet ze het.

Ik heb heerlijk tot half 8 geslapen, gelukkig geen koorts meer gehad. Boven was de trap geblokkeerd dus kon ik naar hartelust kruipen.
Oma ging haar haar wassen en heb met belangstelling toegekeken. Leuk hoor al die nieuwe dingen ik geniet er heel erg van.

0 reacties: