maandag 13 november 2006

TANDJES ?

Ik heb:


  • vanaf donderdagnacht koortsaanvallen
  • vieze stinkende dunne poep
  • daardoor beetje rooie billetjes
  • niet zo heel veel zin om te eten vandaag
  • vandaag dus voor 't eerst m'n fles niet opgedronken

Zou ik tandjes krijgen?

Vooral oma roept al vanaf dat ik een maand of 3 ben, bij ieder dingetje: "oh, hij krijgt tandjes".

Maar dat zou niet in de traditie van de familie zijn als ik al zo snel zou zijn, in mama's familie is iets raars aan de hand met tandjes namelijk:

  • *) mama kreeg haar eerste tandje 1 dag voor haar eerste verjaardag

  • *) mama heeft nu nog steeds 3 melktanden

  • *) Jeanne heeft ook nog een melkkies

  • *) Sjoerd begon met z'n boven hoektanden (Dracula!) ipv zoals 't hoort met z'n onder tanden


Volgens het schema van het consultatiebureau zou ik nu al mijn voortanden (boven en beneden) moeten hebben en zou m'n eerste kiesje er bijna moeten zijn.

Er is nog niet eens een puntje te voelen !!

Ik loop dus wat achter.

Maar ach, het scheelt, ik hoef nog niet te poetsen. We wachten het maar rustig af (als Mika maar niet eerder is).





Ondertussen kunnen jullie nog even tijdelijk genieten van mijn tandenloze bekkie:

0 reacties: