donderdag 6 mei 2010

Kermis

Gister ben ik met opi, oma en mama naar de kermis geweest.

Toen mama mij vertelde dat we naar de kermis gingen sprong ik op en neer. JAA ! De kermis ! Maar toen mama mij vroeg of ik wel wist wat een kermis was moest ik bekennen dat ik dat dus eigenlijk niet wist.
Nu weet ik het wel. En het is hartstikke leuk. Allemaal leuke dingen.
Vooral het racen op de motors en in het autootje vond ik helemaal geweldig en ik heb dus heel wat rondjes gereden. Heb ook een paar keer bijna de meneer van de racebaan omver gereden, maar die had dat toch niet door.
Samen met opi heb ik 2 x touwtje getrokken. Ik mocht een cadeautje uitkiezen en dat vond ik best wel moeilijk want ik vond alles leuk. De eerste keer koos ik een blauwe raceauto. Maar daar had ik dus later nog wel een klein beetje spijt van. Want ze hadden ook Mario. Van Mario Bros.
Gelukkig was opi toen zo lief om nog een keer met mij te gaan touwtje trekken. En toen koos ik Mario. En daar ben ik wel erg blij mee. Mario gaat mee naar bed en ging mee naar de BSO. Jammer dat Mario's vriendje (of broer volgens mama) Luigi er niet is. Mario is wel een klein beetje alleen namelijk.

Racen, touwtje trekken en ook eendjes vissen. Daar moesten opi, oma en mama me in het begin wel even mee helpen, maar uiteindelijk kreeg ik door hoe het moest en kon ik het ook zelf.
Met het eendjes vissen heb ik een grote vrachtauto gewonnen. Ook vet cool. Maar niet zo vet cool als Mario.

0 reacties: